czwartek, 30 kwietnia 2015

Menu kwiecień

Kwiecień plecień poprzeplata, trochę zimy trochę lata :-) I tak samo jest  z jedzeniem-troszkę bardziej zimowych potraw, a troszkę czysto wiosennych :-) Wszystko zależy od pogody za oknem



Poniedziałek 27 kwietnia

  • śniadanie I: owsianka                        
  • obiad: z patelni: skwarki ze smalcu, plasterek schabu pieczonego, szpinak, czosnek, marchewka, łyżeczka kaszy gryczanej niepalonej, tymianek, kurkuma, imbir, pieprz, sól
  • podwieczorek:  z patelni: jajko, szpinak, marchewka, ziemniaki, tymianek, kurkuma, imbir, pieprz, sól, czosnek

  • kolacja: szpinak, marchewka, schab
Wtorek 28 kwietnia

  • śniadanie I: owsianka i zupa z pokrzywy
  • obiad: z patelni: jajka, szpinak, cebula, czosnek, marchewka, pietruszka biała, ziemniaki, tymianek, kurkuma, imbir, pieprz, sól
  • podwieczorek: "mleko" owsiankowe
  • kolacja: kasza gryczana niepalona, kubek rosołu, szpinak, czosnek, "mleko owsiankowe", 4 orzechy włoskie, kromka chleba żytnio-razowego z własną wędliną, 3 białka (dostałam w prezencie od synka, który wyjadł wszystkie żółtka :-))

Środa 22 kwietnia 

  • śniadanie I: zacierka ze szczypiorkiem
  • śniadanie II: barszcz ukraiński 
  • obiad I: kapusta duszona z cebulą i ziemniaki i mięso wołowe
  • podwieczorek: kartoflanka
  • kolacja: owsianka

Czwartek 23 kwietnia 

Wczoraj poszłam spać z dzieciaczkami o 20:00 :-) Zatem zregenerowana wstałam o 4:00 :-) Porozciągałam się, pooddychałam swieżym powietrzem na balkonie i zrobiłam 12 l kartoflanki. Na 7:00 była gotowa zupa, owsianka, duszona marchewka :-) Jak ja lubię zaczynać dzień pracowicie :-) Potem tylko pyk i otwieram sobie słiczki z pysznym zdrowym, pozbawionym konserwantów jedzonkiem :-)
  • śniadanie I: mikstura GAPS-owa ze szczypiorkiem (rosół zmiksowany z jajkiem)
  • śniadanie II: zupa szczawiowa plus jajko i kasza jaglana
  • obiad: zupa szczawiowa plus kasza jaglana i jajko
  • podwieczorek/kolacja: zapieczona marchewka z płatkami owsianymi

Piątek 24 kwietnia

  • śniadanie: owsianka
  • śniadanie II: puree ziemniaczane z cebulą i czosnkiem i ogórek kiszony w łapkę :-)
  • obiad: barszcz ukraiński
  • kolacja: owsianka i kilka orzechów włoskich

Sobota 25 kwietnia

  • śniadanie: owsianka (mleko owsiankowe) Ugotowałam owsiankę wg przepisu na blogu, nie miksowałam, przetarłam przez sitko i zostało mi mleczko owsiankowe i właśnie je sobie zjadłam
  • śniadanie II: mleczko owsiankowe i ogórek kiszony
  • obiad: barszcz ukraiński
  • podwieczorek: z przetartej owsianki, została mi miazga z samych płatków owsianych, dodałam podsmażony szpinak, ząbek czosnku, marchewkę i białą pietruszkę z rosołu, odrobinę mięsa wołowego (1 łyżka)
  • kolacja: rosół z połówką jajka i szczypiorek

Niedziela 26 kwiecień

  • śniadanie I: mleko owsiankowe
  • śniadanie II: owsianka
  • obiad: duszona biała kapusta z cebula, kromka chleba żytnio-razowego, mała łyżka  mięsa wołowego oraz parę skwarków ze smalcu (własnoręcznie przetopionego rzecz jasna)
  • podwieczorek: szpinak, skwarki, marchewka, ziemniaki
  • kolacja: gotowana marchewka z odrobiną szpinaku, odrobiną jajka i szczypiorek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz