środa, 4 marca 2015

Zapraszam na fanepage na facebooku! :-)

Ja nie gadam tylko działam. Zapraszam na mój fanpage na facebooku, gdzie dzień po dniu pokazuję jak sobie organizuję gotowanie, jak żyję bez konserwantów i daję mnóstwo krótkich przydatnych, mądrych informacji. Każdy mówi: "Zacznij zdrowo jeść, żyć" No tak, ale właściwie jak gotować? Co jeść? Dlatego koniecznie zapraszam na mój fanepage, nie pożałujesz. Będę Twoim osobistym dziennym przewodnikiem po normalnym, mądrym odżywianiu się. Jestem pewna, że naśladując mnie odzyskasz energię i radość, podreperujesz swoje zdrowie, a przy okazji zgubisz kilka kilogrmów,  

Oto link na moją stronę na Facebooku. Wejdź i kliknij "Polub to"

http://www.facebook.com/wytrwala



Bardzo się cieszę z tego przedsięwzięcia, bo to będzie taka moja pamiątka na to, jakiego miałam pozytywnego wkręta :-)! Grunt to być sobą :-)

Cmok!

Wytrwała :-)



1 komentarz: