sobota, 31 sierpnia 2019

Kawiarnia Równik- bo wszyscy jesteśmy równi!!!!!


Witajcie! Mam dla Was świetne wieści do podzielenia się. Właśnie wyszłam z restauracji Równik we Wrocławiu, gdzie prowadzono ze mną wstępne rozmowy na temat wprowadzeniu moich potraw, herbat...do stałego menu tej wspaniałej i wyjatkowej kawiarni. Dlaczego ta kawiarnia jest tak wyjątkowa i jedyna w swoim rodzaju i dlaczego nigdzie indziej nie ma takiej kawiarni ani we Wrocławiu ani w Polsce? Bo kelnerami są młode osoby niepełnosprawne. 

Niepełnosprawność nie oznacza wykluczenia tych cudownych ludzi ze społeczeństwa i nie powinno się ich pozbawiać życia godziwego na takich samych warunkach co inni. Kelenerzy są cudowni, pracują pełną pasją i energią i wkońcu są włączeni do życia. Gdybyście widzieli ich zaangażowanie! Ja miałam łzy w oczach. Dzisiaj obsługiwał mnie Piotr. Najlepszy kelner na świecie! Oto adres kawiarni Równik, ul. Jedności Narodowej 47, Wrocław. Koniecznie tam przyjdźcie! Ci młodzi cudowni niepełnosprawni kelenrzy potrzebują Was, Waszej obecności! Od dzisiaj to moja ulubiona kawiarnia! 

Oto strona na facebooku https://www.facebook.com/caferownik/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz