niedziela, 18 sierpnia 2019

Menu sierpień

Jeju! Jak kolorowo! Ile owoców, ile warzywy-tylko żonglować i smakować :-)
Poniedziałek

Śniadanie
Mus nektarynkowy z mietą. Nektarynki gotowałam w niewielkiej ilości z wodą z cynamonem i imbirem i zblendowałam ze świeżą miętą

Sniadanie II
Zupa marchewkowa z bloga Złocista marchewkowa. Zamiast ziemniaków, wrzuciłam kluseczki z mąki żytniej -razowej

Obiad
Do zupy marchewkowej bez makaronu wrzuciłam ciecirorke, troszkę mięska wołowego, duszone pomidory i powstała mi fajna obiadowa papka.

Podwieczorek
Mus daktylowy. Daktyle obgotowałam w wodzie, potem wszytsko zblendowałam,dodalam surowe żółtko, imbir, skropiłam cytryną i już

Kolacja
Nic

Wtorek

Śniadanie
Duszone sliwki z chili i cynamonem i chleb gryczany (własny wypiek)

Śniadanie II
Buyń waniliowy z  mleka koziego z żółtkami plus grzanki z czerswtego chleba żytniego. To po prostu mleko gotowane z wanilia, kurkumą, imbirem, miodem, masłem i zagęszczone mąkąz iemniaczana i na końcu ddoałam surowe żółtka i wymieszałam na gładką masę. 

Obiad:
Cieciorka ze szpinakiem zagęszczone mąką żytnią

Koalcja: 
Zupa marchewkowa



Środa

Śniadanie

Dzień przywitałam kawą zbożową z 5-ciu zbóż oraz topinamburu oraz herbatą z pokrzywy, tymianku, anyzu, lukrecji i imbiru.
Pora cos przekąsić. Zrobiłam sobie smarowidło z selera, orzechów włoskich i imdyka. Zjadłam z odrobinką mojej bułeczki z samopszy.

Śniadanie II 12: 30


Dużo przed wypiłam kompot ze ślwiek, jabłek i czereśni. A później znowu smarowidło z ogórkiem kiszonym i znowu odrobinka mojej bułeczki



Obiad:

Buraczki na ciepło z cebulką, odrobinka duszonej kiszonej kapusty z marchewką i troszkę cieciorki



Kolacja:

Znowu buraczki z cebulka i odrobinka smarowidła z selera i orzechów włoskich plus kapka bułeczki

Było pysznie i kolorowo :-)


Czwartek

Śniadanie

Dzień przywitałam kawą zbożową. 
Twarozek kozi plus owsianka z bloga do picia Owsianka wg 5-ciu przemian

Śniadanie II
Pasta z brokuła, migdałów i orzechów ziemnych

Obiad

Ta sama pasta i odrobina sera koziego

Zjadłam tego naprawdę dużo i kurcze blade przejadłam sietym obiadem! Brrr....ale takie dobre było.

Kolacja

Nic oprócz herbaty z pokrzywy, tymianku, lukrecji, anyżu i imbiru


Piątek

Śniadanie

Placuszki z borówkami z piekarnika. Więcej borówek niż ciasta naleśnikowego

Śniadanie II

Twarożek z sera koziego i zupa marchewkowa z indykiem i zielonym groszkiem

Obiad:

Gęsta zupa marchewkowa do której tym razem dorzuciłam cieciorkę, zielony groszke, podduszonego pomidora i odrobinkę czerswtego chleba

Kolacja

Kubek rosołu zmiksowany  z surowym zółtkiem i posypany zieloną pietruszką

Sobota

Śniadanie

Pieczone borówki pod pierzynką z białka. Po prostu ubiłam białka dodając ciupnką maki ziemniaczanej, kurkumymy, cynamonu, imbiru i nałozyłam na owoce i wsyztsko zapiekłam pod konniec całośc polałam oliwą z oliwek bo miała potworna ochote na nią.

Śniadanie II

To samo lecz tym razem uzyłam owoców: czarna jagoda, jeżyny i truskawki

Dużo zużyłam tłuszczu-oj dużo. barzo mi isę chciało więc potrawki trzymały mi sytość. Dlatego obiad był skromny

Obiad
Wywar z zielonej fasoli szparagowej i jarmużu

Kolacja
Ciepła sałatka: jarmużu, marchewka i fasolki szapragowa i ogórek kiszony z cebulką. 

Dzisiaj po raz ierwszy robiłam ogórki małosolne. No ciekawe jak wyjdą. Jestem z siebie DUMNA :-)


Niedziela

Śniadanie
Zupa z białej pietruszki i pieczarek z liśćmi z rzodkiewki (zamiast zielonej pietruszki )-a co mają się zmarnować ;-). Toż to kopalnia witamin jak w pietruszce

Śniadanie II
Piczarki z cebulką z zasmażką z mąki żytniej-razowej. Do tego kiszony ogórek

Obiad:
Chłodnik z owoców leśnych. Absolutnie nie podany na zimno! Lekko ciepły. To znaczy do ciepłej zblendowanej zupki zowoców wrzuciłam łyżkę porządnej śmietany. Owoce gotwałam z zacierkami z mąki żytniej razowej.

Podwieczorek:
Ciepła pasta sezamowa z daktylami. Smakuje jak chałwa.

Kolacja
Nic

A teraz zapraszam Ciebie na spotkanie, które organizuję w październiku p.t "Jak wzmocnić organizm na jesień/zima" Często pewnie zadajesz sobie pytanie. Dlaczego ja choruję skoro tak zdrowo jem, spożywam tyle witamin i wciąż czepiają się mnie pewne choróbska. Na spotkanie odkryjesz sekret. UWAGA! Nie będe mówiła o żadnych supelemntach bo takowych nie używam. Będziemy mówic tylko o gotowaniu. Oto link do spotkania. Zapoznaj się i zapisz sie na spotkanie pisząc do mnie na wytrwalablog@yahoo.fr albo wysyłając mi wiadomość na facebooku http://www.facebook.com/wytrwala

Zapraszam Cię. Trzymaj się i nie daj się! :-)

Oto link do tego wydarzenia https://wytrwala.blogspot.com/2019/08/a-teraz-zapraszam-ciebie-na-spotkanie.html#more


Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba i tekst

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz