niedziela, 8 marca 2020

Jeśli czegoś bardzo PRAGNIESZ, jesli czegoś BARDZO CHCESZ....


Jeśli czegoś bardzo PRAGNIESZ, jesli czegoś BARDZO CHCESZ, wtedy usiądź spokojnie. Weź kartkę papieru, zamknij oczy, skoncentruj się, wyobraź to sobie, potem otwórz oczy, wszystko sobie rozpisz, zrób plan działania, co po kolei, krok po kroku, zapisujac miesiące, dni, lata...itd

Możesz poprzyklejać fajne zdjęcia, porobić rysunki, szlaczki, aby było pozytywnie i rdośnie. Potem wieszasz to w widocznym miejscu np. na lodówkę. I trzymasz się planu! I za każde małe zrealizowane zadanie sobie GRATULUJESZ, CIESZYSZ SIĘ jak dziki osioł, skaczesz z radości, klaszczesz w dłonie, mówisz hura i przystępujesz do realizacji KOLEJNEGO zadania jak mróweczka nie oglądając się za siebie, w bok, tylko do przodu, nie zważając na pogodę, opinię innych...tylko konsekwentnie, pomału, do przodu. Nakręcasz się pozytywnie. Tak! Sam siebie nakręcasz. Motywujesz się poprzez DZIAŁANIE. Da się! WIERZ w to i działaj!



A jeśli przyjdzie zwątpienie, zniechęcenie,, rezygncja to nadal REALIZUJESZ swoje zadania. Nadal bierzesz klocki i budujesz. Nadal! Cały czas, niestrudzenie! Potem znowu pojawa się ueforia i radość! Potem znowu skaczesz z radości i jesteś dumny ze swojej NIEZŁOMNOŚCI, SIŁY i WIARY i z tego, że do wszystkiego doszedłeś SAM! :-)


Udanego dnia!

Iza

Zapraszam na mój fanpage https://www.facebook.com/wytrwala/

Jeśli chciałabyś/chciałbyś być na bieżąco z moimi wpisami i otrzymywać je na swoją skorzynkę e-mail, to napisz do mnie na wytrwalablog@yahoo.fr wpisując w tytule "CHCĘ".

Jeśli również prowadzisz blog i chcesz na nim umieścić mój dowolny artykuł, możesz to zrobić pod warunkiem, że pod artykułem dodasz informację:
Autorką artykułu jest Izabela Lisek, pseudonim Wytrwała – założycielka bloga " O tym jak wymieniłam mój mózg i ciało na nowe"
Artykuł pochodzi ze strony www.wytrwala.blogspot.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz