czwartek, 7 stycznia 2021

Wielkie PODZIĘKOWANIA! Jesteście WIELCY!

Cześć Wam w Nowym roku 2021 !!!!
Ja zacznę go od WIELKICH PODZIĘKOWAŃ dla Was. Dziękuję, że jesteście. Dziękuję, żę pragniecie zmian w swoim życiu, że macie w sobie tę wiarę, że można zmienić teraźniejszość i przyszłość, że wszystko jest w naszych rękach no i że gotujecie ze mną, a jak nie, to inspirujecie się przynajmniej lub sobie coś tam doczytujecie. Jest to dla mnie bardzo miłe i ważne bo kim byłby artysta-malarz bez odbiorów? Bez Was by się to wszystko nie działo.

Zajrzałam do statystyk na moim blogu i mam dla Was cudną informację! Łącznie bloga https://wytrwala.blogspot.com/ przeczytało 226 tys osób! Odbiorcami są ludzie z całego świata i nawet dochodzi do takich odległych miejsc jak Wietnam. Bardzo się cieszę, że mądre gotowanie się tak rozszerza ale nie byłoby to możliwe bez Was. To Wy jesteście ziarenkami tej wiedzy. To wy ją przecież udostępniacie, mówicie o niej znajomym, przesyłacie dalej posty…itd. To wy jesteście SPRAWCAMI tego wszystkiego. TO WY stajecie się faktorem ratowania ludzkości, przywracania im zdrowia, siły i radości. Przysługujecie się ludzkości. Tworzycie PIĘKNO i dajecie WARTOŚĆ innym. Zobaczcie jaką macie MOC. Zobaczcie jaką RAZEM mamy SIŁĘ. Dziękuję Wam za to! DZIĘKUJĘ. Bo ŻYCIE to DAR.

Staystkyki z bloga https://wytrwala.blogspot.com/



I jestem DUMNA, ze stanowicie/stanowimy część tej miedzynarodwoej społeczności i że ją WSPÓLNIE TWORZYMY. Zapraszam na fanpage https://www.facebook.com/wytrwala.

DZIĘKUJĘ!!!!

Udanego dnia!
Izabela Lisek
Trenerka mądrego odżywiania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz