poniedziałek, 15 września 2014

Spotkanie z Łukaszem Jakóbiakiem

Udało się, spotkałam się z Łukaszem Jakóbiakiem. Na dowód tego wkleiłam zdjęcie. Niestety jest bardzo zamazane, bo nie wzięłam swojego aparatu. Zdjęcie pstryknął mi jeden z uczestników wykładu, no i wyszło jak z za zasłony dymnej. Ale co tam, ważne, że jest! :-) Lepsze takie niż żadne :-).
Łukasz Jakóbiak jest twórcą i prowadzącym internetowy talk-show 20 m2. Rok temu dostał nominację do Wiktora, jako odkrycie telewizyjne. Zauroczył mnie swoją prostotą, normalnością i taką życzliwością.
W wykładach nie uczestniczyłam, bo szkoda mi było pieniędzy, za to spotkałam sie z nim po wykładach. Powiedziałam mu" Łukasz muszę zobaczyć Twoje oczy, bo  w ostatnim wywiadzie Edyta Górniak powiedziała, że są piękne " I faktycznie ma ładne oczka z długimi podwiniętymi rzęsami. Powiedział, że ma przekrwione ze zmęczenia. Ze zmęczenia ?? :-):-) 
Naszła mnie refleksja. Nie trzeba być niewiadomo jakim, aby odnieść sukces. Wygladł całkiem zwyczajnie i zachowywał się normalnie. Normalny, zwyczajny człowiek. 
To było ciekawe doswiadzcenie, dobrze, że go zobaczyłam :-)

4 komentarze:

  1. Słuszna uwaga! Piszę o nim, a nawet nie podaję informacji, kto to właściwie jest. Już się poprawiam i zaraz poprawię post. Łukasz Jakubiak jest twórcą i prowadzącym internetowy talk-show 20m2. Rok temu dostał nominację do Wiktora, jako odkrycie telewizyjne. Zauroczył mnie swoja prostotą, normalnością i taką życzliwością.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakóbiak a nie Jakubiak ;)

    OdpowiedzUsuń