czwartek, 17 października 2019

Tego nigdzie nie usłyszysz, tego nigdzie nie zobaczysz-POZNAJ MOJĄ PRAWDZIWĄ HISTORIĘ!



BUM! BUM! BUM! A TERAZ NIESPODZIANKA! Słuchajcie! Tego jeszcze nie było! Tego NIGDZIE nie usłyszysz i nie zobaczysz! To historia, która zdarzyła się naparwdę!

Mam małego pietra ale uważam, że trzeba o tym głośno mówić.


Pierwszy raz w Cafe Równik opowiem na żywo jak dokładnie wyglądała moja walka o moje zdrowie, o moje nowe życie, o tym kiedy się to wszystko zaczęło, o tym jak moje dolegliwości niszczyły mi życie i prawie zniszczyły mnie totalnie. Podczas mojej wędrówki o zdrowie potykałam się milion razy. Opowiem Ci jakie błędy popełniałam, jak siebie samą motywowałam o i tym jak NIGDY NIE REZYGNOWAŁAM, NIGDY nie powiedziałam, że NIE DAM RADY, NIGDY NIE TRACIŁAM NADZIEI I WIARY, bo wiedziałam, że droga jaką kroczę jest NAJWŁAŚCIWSZĄ DROGĄ ku zdrowiu. Zamiast stawiać na tabletki i chodzenie po milionach specjalistów postawiłam na MĄDRE DOMOWE GOTOWANIE. Dodam, że na początku nie potrafiłam zrobić porządnie zupy. Zatem droga wymagała ode mnie potwornego SKUPIENIA, ODWAGI I KONCENTRACJI-cel był JEDEN: Nowe życie bez bólu i cierpienia.

Detoks cukrowy przypomina walkę narkomana z narkotykami. Ja tę drogę przechodziłam. To był koszmar! 🔥Ale wiedziałam, że w końcu się skończy! I się skończył. Odzyskałam JASNOŚĆ WIDZENIA I MYŚLENIA, odzyskałam NOWE ŻYCIE. Moja SŁABOŚĆ okazała się MOJĄ SIŁĄ💪. Odzyskałam utraconą RADOŚĆ I ENERGIĘ!!!

Podczas mojej walki był jednak jeden moment załamania, kiedy to trzymając w ręce kule (tak miałam epizod chodzenia o kulach z powodu kolana) myślałam, ze już nigdy nie zatańczę, że już nigdy nie spełnię swojego marzenia i nie pójdę na salę taneczna potrenować kroki taneczne. Gdy widziałam dziewczyny biegnące po parku, płakałam, że ja już tak nie zrobię. Ale powiedziałam sobie NIE!!! Jestem SILNA, MOCNA i dam radę, innej opcji NIE MA👊💪💣. Wygrałam! Tak zdecydowanie Wygrałam! W tym roku w wieku 40-stu lat spełniłam swoje największe marzenie z dzieciństwa! Zatańczyłam na Międzynarodowym Festiwalu Tańca w Lądku Zdroju!!! 💥

Moja prelekcja wniesie DUŻO NADZIEI I WIARY W TO, że można WSZYSTKO! Że się da! Że da się odwrócić bieg losu. Tego nie można trzymać w szufladzie. Tym trzeba się 🔸DZIELIĆ! 🔸

Przekażę Ci dużo OTUCHY w to, że we współczesnym świecie można i 🔸DA SIĘ🔸 mądrze się odżywiać i że można POKOCHAĆ SIEBIE ❤i że ta miłość do siebie samego jest też 🔸uzdrawiająca🔸. Na mojej drodze spotkałam Anioła. Był nim pewien lekarz, który powiedział mi trzy słowa. Od tego momentu wszystko się zmieniło. To był punkt zwrotny w moim życiu. Być może i Twoim punktem zwrotnym będę ja?

Przyjdź, posłuchaj, zainspiruj się, i naładuj się dobrą energią i zrelaksuj :-) 🍀

Poznajmy się :-) Przyjdź, będzie fajnie 😊🌷🌻

🚩Gdzie? Restauracja Równik we Wrocławiu, ul. Jedności Narodowej 47.

🚩Kiedy? 26 października o godz 18:00

Przez godzinę będzie moje wystąpienie a potem będę odpowiadać na Wasze pytania.

Organizatorem spotkania jest restauracja Równik.

Cena? Symboliczne 10 zł. Cel charytatywny. Organizator cegiełki ze spotkania przekaże na utrzymanie miejsc pracy dla niepełnosprawnych ludzi, pracujących właśnie w restauracji Równik. Płatność na miejscu.

Kontakt 509 907 979.

Do zobaczenia! Łączmy się!👋👋👋

Izabela Lisek

Byłoby mi miło, gdybyś udostępnił/udostępniła post dalej. Może ktoś potrzebuje (a tego nawet może nie wiesz) pomocnej dłoni i ciepłego słowa. Dziękuję!💗

Zapraszam również na mojego bloga www.wytrwala.blogspot.com oraz do polubienia mojego fanpage'a http://www.facebook.com/wytrwala

A tu link wydarzenia udostępniony przez Cafe Równik https://www.facebook.com/events/981557728857050/

Jeśli chciałabyś/chciałbyś do mnie napaisać, to zapraszam do kontaktu wytrwalablog@yahoo.fr

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz