środa, 10 marca 2021

Opinia mojej kursantki Moniki

Oto opinia mojej kursantki, która wzięła udział w programie Mądre gotowanie w 8 tygodni

"Do gotowania wg Kuchni Pięciu Przemian miałam w ostatnich latach kilka podejść, ale wiedza książkowa nie przełożyła się na praktykę, wiec odpuszczałam. Po każdej ciazy (w tej chwili czwarta) oraz w ich trakcie dochodziły tez kolejne problemy: candida ogólnoustrojowa, wahania poziomu żelaza (częsta anemia), zaogniająca się egzema, suchy kaszel, zatkany nos (bez infekcji), problemy żołądkowe po każdym posiłku, osłabienie, stany przygnębienia i calkowity brak energii życiowej.

Moja Pani Doktor, dietoterapeutka zaleciła odstawienie pszenicy, nabiału i cukru. Już jakiś czas temu miałam podobne zalecenia i próbowałam gotować z Iza, udało mi się to na kilka tygodni, wiele dolegliwości zniknęło, ale wtedy jeszcze myślałam sobie, ze pewnie to przypadek, ze przecież nie może być tak ze to wykluczenie pszenicy, nabiału, cukru i gotowanie wg Przemian i wskazówek Izy poprawia moje zdrowie. O nie nie nie, przecież wszyscy jedzą „normalnie” wiec ja tez mogę! Kilka miesięcy powrotu do tej „normalności” i znowu to samo: wszystkie dolegliwości wrocily. Teraz już mam absolutna pewność, ze jestem na właściwej ścieżce.

Konkrety: gotuje wg programu Izy zaledwie miesiąc, a już widze pozytywne efekty. Przede wszystkim po posiłkach czuje się lekko, nic mnie już nie boli. Coraz mniej ciągnie mnie do słodkiego (a miałam z tym naprawdę duży problem, szczególnie wieczorami). Parametry krwi wracają do normy. Zgaga ciążowa zdecydowanie osłabła. Wróciła mi radość, siła i energia! Co prawda nie jest do końca różowo, bo organizm się oczyszcza z toksyn i mecze się z bardzo swędzącymi wysypkami na skórze, ale po latach zaniedbań wszystko musi jakoś wyjść, wiec jestem pewna, ze za jakiś czas będzie lepiej.

Gotuje codziennie, a Iza towarzyszy mi krok w krok, niemalże jakby stała obok. Wysyłam kazdego dnia wieczorem długie maile ze wszystkimi pytaniami/wątpliwościami i każdego ranka mam odpowiedz i wsparcie. Popełniam błędy, modyfikuje przepisy, czasem wyjdzie, czasem nie, nie wszystko mi smakuje wiec eksperymentuje, zmieniam ilość przypraw, tak żeby to był styl dla mnie i dla mojej rodziny. Mam trójkę synów i tez nie wszystko akceptują od razu, nie każde danie i smak od razu pasują, ale coraz więcej potraw naprawdę im smakuje;-)

Baza przepisów Izy jest imponująca, mam z czego wybierać.

Program polecam całym sercem, wspaniały, aby ruszyć z miejsca i naprawdę poprawić swoje zdrowie!

Monika.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz