środa, 12 listopada 2014

Docenienie przez świat medyczny



Dzięki mojemu blogowi i moim akcjom pozdrowotnym, dostałam wczoraj propozycję otwarcia we Wrocławiu filii Modelarni Zdrowia, która w Poznaniu funkcjonuje jako - Wielkopolskie Centrum Odchudzania. Jestem bardzo zadowolona, że moje akcje pozdrowotne i niewątpliwie mój blog zostały docenione przez świat medyczny. To dla mnie ogromny zaszczyt!  Jednak odmówiłam, ze względu na moje dzieciaczki. Oni teraz są moja modelarnią życia :-) Czytajcie mojego bloga, polecajcie znajomym, nie zginiecie! Dopiero się rozkręcam :-)

Uświadamiajmy się! Nie ulegajmy modom, pozdrowotnym hasłom marketingowym. Budujmy zdrowe i mądre pokolenie. 

Poniżej wstawiam adres Modelarni Zdrowia w Poznaniu.

4 komentarze:

  1. Gratuluję propozycji i tego,że ktoś tak docenił Twoją pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! od kilku tygodni sie zmagam z tym by wreszcie zaczac, jesc dla mojego zdrowia i moich dzieciakow... dzis przeczytalam Twojego bloga, jeszcze nie calego bo dzieci dopiero co zasnely.. nawet niewiesz jak mnie zainspirowalas!
    Romanka

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju, ale się cieszę, aż dreszcze mi przeszły. Jest już mój fanpage na facebboku. Znajdziesz mnie pod pseudonimem Wytrwała. w razie jakichkowiek pytań, pisz na mojego maila! :-)

    OdpowiedzUsuń