środa, 5 listopada 2014

Ach raz kozie śmierć i spotkajmy się :-)

Tak sobie myślę, że może w styczniu 2015 r. zorganizuję spotkanie dla tych, którzy chcą większej dawki informacji, którzy pragną (tak jak ja to zrobiłam) wymienić swój mózg i ciało na nowe. Mam tyle cennych informacji do przekazania, praktycznych i konkretnych. Wiem jak to wszystko ugryźć, bo sprawdziłam wszystko na swojej rodzince. Serio żywienie ma wpływ na nasz mózg, można do tego dodać odpowiednie ćwiczenia i będzie super! Nie wystarczy tylko wydrukować sobie zdrowy przepis z internetu. Jedzenie należy potraktować jako całość. 


Na spotkaniu powiem dlaczego nie jem surówek, picie wody 2 l dziennie-warto? Bombardowani jesteśmy jakimiś sloganami. Obżeramy się sałatą zimą, pomidorami, ogóreczkiem.., pijemy soki, nawet świeżo wyciskane- no bo to zdrowe!-to dlaczego do jasnej ch....ry liczba chorób się zwiększa, a nie zmniejsza mimo tak rozwiniętej medycyny? Dlaczego liczba alergii, chorób psychicznych, autyzmu rośnie? Dlaczego jest tyle zachorowań na raka wśród dzieci? Przecież jedzą tak zdrowo: śniadanko-mleczko z płatkami, potem bananek, kurczaczka na obiadek, suróweczkę z kiszonej kapusty, popijają zdrowiutki sok z wiśni, a potem na deser jogurcik? No właśnie tu jest błąd! Niby zdrowe, a jednak nie. Ten zestaw, który przedstawiłam powinien być wyrzucony do śmieci z przyklejoną trupią czachą! Poddajemy się dziwnym modom. Dzięki gotowaniu, informacjom,  które przedstawiam na blogu pozbyłam się wielu chorób (fizycznych i psychicznych) synkowi zaczęły zanikać zachowana o cechach autystycznych, u córeczki powstrzymałam i wyleczyłam rozwijające się AZS (atopowe zapalenie skóry). Mam nadzieję, że mój blog pomoże Wam we właściwym komponowaniu posiłków! Na spotkaniu chciałabym się właśnie na tym skupić.

Izabela
Tel. 660 40 62 40
e-mail: ikowalskafr@yahoo.fr




4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja oczywiście jestem bardzo chętna :)
    Moglibyśmy zostawić w sklepie plakat z informacją o spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Gosia! Fajnie by było, gdybyś była. Jesteś przecież ekspertem od artykułów ze sklepu ze zdrową żywnością :-) Masz na pewno dużo wiedzy! Super pomysł z plakatem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosia, wyślij mi na skrzynkę swoje namiary, a skontaktuję się z Tobą.

    OdpowiedzUsuń