środa, 31 grudnia 2014

Postanowienia noworoczne na 2015 r.


No to nadchodzi Nowy Rok. Wielu z nas robi plany na 2015 r. A może tak zrobić sobie pozdrowotne postanowienia? Czemu nie?  Oto kilka propozycji ode mnie. Jak macie jakieś inne pomysły, piszcie, dopisze do listy. Nakręcajmy się pozytywnie :-)



A oto moje postanowienia. Wiem, że jak tu je napiszę, to je dotrzymam :-)

  • Dopracowuję bloga pod względem wizualnym
  • Na pisanie bloga poświęcam jeden dzień w tygodniu (sobotę lub niedzielę). Spontaniczne myśli wrzucam na Facebooka. Moje dzieciaczki i gotowanie to nr 1.
  • Chodzę spać najpóżniej o 23:00 (do tej pory chodziłam spać o 01:00 w nocy, a wstawałam o 6:00)
  • Ćwiczę, biegam 30 min. dziennie. Do tej pory owszem ćwiczyłam, ale nieregularnie
  • No i dorabiam znaczek facebookowy, aby można się przekierować automatycznie na mój fanpage na facebooku.

Jutro moją listę wieszam na lodówkę.


A jakie są Wasze postanowienia? Czy coś wybraliście z powyższej listy? Piszcie! Jestem ciekawa!


Miłej imprezy Sylwestrowej!



Iza (Wytrwała) :-)



Aktualizacja 20.03.2015: 
-poprawiłam bloga pod wzgldem wizualnym
- bloga piszę, kiedy po prosu mam czas
-udaje mi się iść spać przed 23:00 :-), choć niekiedy jeszcze trochę sobie pofolguję i idę do łózka póżniej. Staram się.
- ćwiczę codziennie przy każdej mozliwej sytuacji
-zrobiłam wtyczkę na facebooka :-)

7 komentarzy:

  1. Nie robię nigdy noworocznych postanowień, ale... ;) Odstawiam alkohol i staram się utrzymać 5 posiłków dziennie (to spowodowało od razu widoczne efekty - spadała moja waga). Życzę Ci wytrwałości w prowadzeniu bloga i dobrej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  2. O,chętnie też bym kupiła termos na jedzenie, ciekawe tylko ile jedzenie byłoby w nim ciepłe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz chyba źle ustawiony zegarek na blogu,bo jak to piszę jest godzina. 15.38 a w komentarzu pokazuje 6.34.

      Usuń
    2. No to musze dopisać jeszcze jedno pstanowienie noworoczne :-)-nastawić zegar na blogu. Dzięki za spostrzegawczość !

      Usuń
  3. Pani Izo zdrowia i wytrwałości w 2015 ! H.O

    OdpowiedzUsuń