sobota, 28 lutego 2015

Wariatkowy klip z moim udziałem :-)

Zapraszam do obejrzenia wariatkowego klipu z moim udziałem! :-)

Pokazuję w nim moją prawdziwą naturę. Wklejam filmik tutaj na blogu, aby pokazać, że ktoś kto ma 36 lat, dwójkę dzieciaczków i gotuje jak szalona, zajada się skórą, kośćmi...itd, nie nosi chusteczki na głowie jak stara baba, nie zachowuje sie jak "kobieta po przejściach". Jest za to lekka, radosna, spontaniczna i dziewczęca. Ja mam głowę 16-latki, hi, hi :-)




Ja tę lekkość, radość odyskałam na nowo po przejsciu na mądre gotowanie, jakie przedstawiam na blogu. Tyle mam jeszcze do napisania. Ech! :-) Mojej fascynacji nie widać końca! :-)

Zapraszam na mój fanepage na facebooku. Tam to dopiero szaleję!

http://www.facebook.com/wytrwala

A wracając do filmiku, to do nagrania go wybrałam piosenke Blue Cafe, bo ja uwielbiam wszystko co skoczne i radosne. Sczególnie spodobały mi się słowa tego utworu. 

"W sercu schowaj moment, kiedy byłeś niżej"
"Trochę więcej ciepła, trochę wiecej siebie"
"Na co nam ta walka, lęki które mamy"
"Rzeczywistość będzie, jaka tylko zechcesz"
"Leć w góre pod wiatr"
"Chroń, co w sobie masz"

P.S Filmik został zrealizowany przez fantastyczną artystkę-fotografa, grafika Karolinę Kowalską, która wrecz poraża swoim pozytywem i profesjonalizmem. Zapraszam na jej stronę i facebooka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz