środa, 4 listopada 2015

500 polubień na facebooku!


W niedzielę przeżyłam szok! 500 polubień fanpage'a na facebooku !!!!!!!. Jestem na nim zaledwie od początku roku 2015. Normalnie zatkało mnie i wryło w ziemię. Od trzech dni nie mogę w to uwierzyć! Jak to? Przecież żaden mój wpis nie jest sponsorowany, nigdzie się nie reklamuję i nie wchodzę na żadne fora (to znaczy raz weszłam i dałam sobie spokój). To jakaś magia i czary! Ale tymi CZARODZIEJAMI jesteście WY!!!! To WY przesyłacie dalej i rozpowszechniacie mądre gotowanie. Ja tylko siedzę w moim dwupokojowym mieszkanku w bloku z wielkiej płyty i wieczorkiem, gdy dzieci sobie śpią (lub raniutko) coś napiszę. A WY DRODZY CZARODZIEJE robicie całą resztę! SZOK i bardzo WAM za to DZIĘKUJĘ. Fajnie, że mądre gotowanie się rozprzestrzenia. DZIĘKUJĘ za Wasze wiadomości, bo tak naprawdę bloga i facebooka tworzymy tu WSZYSCY RAZEM :-) Wow!

P.S Jest jesień a ja już myślę o wiośnie :-). Szykuję coś ekstra. Będzie to coś, dzięki czemu będzie można odmienić swoje życie i być może będzie to zmiana na całe życie :-) Każdego wieczorku po 5 min coś cos tam przygotowuję (między gotowaniem jednej zupy a drugiej) bo w dzień w 100% jestem przy dzieciach. Z braku czasu robię wszystko mozolnie, małymi kroczkami, nawet tiptopkami, półtiptopkami ale zawsze do przodu :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz