sobota, 18 kwietnia 2020

Energetyka pokarmu w ujęciu jednostkowym i całościowym czyli ying yang w naszych polskich realiach

Hej! Ostatnio na moim fanpage'u na facebooku zrobiłam mini wykład na temat energetyki pokarmu-jak zestawiać produkty i jak je gotować, aby zachować równowagę w organiźmie nie tylko podczas jednego posiłku ale w ciągu całego dnia jak i całego roku. Nie ukrywam, że trochę się tym stresowałam ale głód chęci podzielenia się wiedzą, jest tak ogromny, ze zniesie wszelaki strach.

Na samym dole wklejam filmik. Jeśli inetersujesz się zagadnieniami Kuchni Pięciu Przemian czy zasadami ying/yang czy wogóle tematyką odżywiania krajowego i sezonowego, to myślę, że ten filmik może Ciebie zainteresować. 

Tak wogóle to marzy mi się usiąść z daną osobą nad kartką papieru i ona zapisawszy mi co zjadła na śniadanie, obiad, kolację, ja jej mówię czy jest to dobrze energetycznie zbilansowane czy też nie, gdzie trzeba by było ewentualnie coś zmienić i co trzeba by było poprawić, aby dostarczyć organizmowi właściwego i odżywczego pożywienia. A dobrze zrównoważone jedzenie to i zrównoważony człowiek :-)

Jeśli tą osobą z kartką papieru jesteś Ty, to zapraszam na konsultacje przez skyp'a lub po prostu telefoniczne:-) Napisz do mnie wiadomość na wytrwalablog@yahoo.fr i zarezerwuję dla Ciebie najszybszy wolny termin. Ale oczywiście najpierw obejrzyj sobie filmik. Jak Ci się nie otwiera to napisz do mnie. I wogóle napisz o wrażeniach z tego filmiku. Czy to jest dla Ciebie zrozumiałe? Wiem, że trzeba trochę posiedzieć w tematyce gotowania, aby to tak dobrze odczuć ale myślę, ze jakąś zajawkę dałam i coś już tam w głowie dzwoni? 

A tu filmik z mojego fanpage'a. Kliknij na link.


I czekam na Twoją wiadomość :-)!!!!

Udanego dnia!

Izabela Lisek


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz